Slimmer Samen Werken

15/04/2011

Houdt het werk ooit op?

Filed under: Uncategorized — Jan-Willem Beekmans @ 14:52

Ik ben een groot voorstander van de modernisering van werk. U mag dat Het Nieuwe Werken noemen, anders werken, slimmer, het maakt mij niet uit. Feit is dat ik maar niet wil begrijpen waarom we ons voor zo’n groot deel van ons leven laten leiden door 100 jaar oude organisatieprincipes. Ik wil gewoon werken als het mij uitkomst en rusten bovendien. Maar soms…

Vandaag heb ik weer zo’n avond dat ik niet kan stoppen. Ik ben nog even bezig zei ik toen mijn vrouw naar bed ging, maar inmiddels zijn we 2 uur verder. Ik hoef me over mij geen zorgen te maken, ik ga morgen leuke dingen doen, maar ik vroeg me wel af, hoe bescherm je de flexwerker tegen zichzelf.

Hoe doet u dat?

Jan Iedema

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

